Oprettet: 30/7 - 2014
Af: Tom Jønsson
Er der nogle der kunne tænke sig at ta med til ommen hos rute 66 traf den 12 i 9 til 14 i den 11 i 9 til den 12 i 9 9 eventuelt ta til dannevirke
Oprettet: 26/3 - 2014
Af: Britta
Under kontakt er der et billede af klubben, kunne man ved lejlighed tage et med nogle motorcykler parkeret foran?
- eller måske bare døren åben, det ser godt nok utilnærmeligt ud!
Oprettet: 3/3 - 2014
Af: Tom Jønsson
Jeg er glad for at jeg har familie der gider at drikke sig i hegnet med mig synd for dem der ikke har og tak til alle dem der gider støtte os da de er en god hjælp og så håber jeg ikke jeg blir så indæt når jeg blir gammel ingen nævnt igen glemt det er jo ikke et plejehjem inu